Weer thuis - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Theo Jaarsveld - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Theo Jaarsveld - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Theo en Nelly

Blijf op de hoogte en volg Theo

23 Mei 2015 | Nederland, Nijmegen

Lieve allemaal,

Na een enerverende reis zijn wij weer thuis in Nijmegen.
Nelly heeft alle wassen gedraaid en het zonnetje heeft alles gedroogd. Ook het strijken heeft Nelly al grotendeels achter de rug.

Nelly heeft alweer vrijdag voor de klas gestaan en voor mij begint de ‘tredmolen’ bij UWV a.s. dinsdag. En morgen schijnt het zonnetje….

Wij hebben alweer genoten van de ‘Duitse’ broodjes met kaas van mijnheer de Wit en daarbij een heerlijke mok koffie c.q. Cappuccino. Kortom het is ook lekker om weer thuis te zijn. Trouwens vergeet die ‘zaterdagse’ Volkskrant niet.

De terugreis was wel een lange zit maar de mensen op Schiphol en in Düsseldorf waren veel vriendelijker. En ook het parkeren met de ‘kneuzenkaart’ was weer gratis. En wij stonden nog wel direct onder de vertrek-/aankomsthal van Düsseldorf International. Normaal is dat heel duur. Daar kan Schiphol nog wat van leren!

De nieuwe glazen olifant van Ngwenya is heelhuids aangekomen en staat al te pronken in de woonkamer. Ook de ‘nieuwe’ foto van Julia staat alweer in een lijstje te pronken.
Tot ziens,
Theo en Nelly.

• 23 Mei 2015 - 20:55

Nel En Frans:

Theo en Nelly,
    Vanavond jullie verslagjes gelezen. Ik was een week naar mijn familie op Texel.
    Jullie zij weer veilig thuisgekomen en hebben ook nog voor postbode gespeeld. Hartelijk dank.
    Nu weer bij komen en van de foto's genieten.
    We zijn wel benieuwd. Binnenkort eens afspreken??
    Tot ziens.
    Frans en Nel

• 25 Mei 2015 - 12:10

Elske:

Goed om te lezen dat jullie weer een mooi verblijf hebben gehad in Zuid Afrika.
    Maar ook altijd fijn om te genieten van weer thuis zijn.
    Groetjes Elske

• 26 Mei 2015 - 12:30

Toon Janssen:

Hallo Theonelly,

Fijn te horen/zien dat jullie het goed hebben gehad en weer heelhuids terug zijn in Nederland.
    De Duitse broodjes zitten er al weer in, de kadootjes weer uitgepakt en nieuwe foto's op de schoorsteen, dat zijn de echte ervaren vakantiegangers.
    Wij verwachten theo morgen weer op zijn werk voor sterke verhalen, mooie foto's en natuurlijk moet hij weer zijn gevallen afhandelen.

Groet toon.

• 24 September 2023 - 20:47

P.Albers Vd Linden:

Hallo Nellie en Theo.

Nel bij die gene die uit Malden komt?

Je moeders naan coby en je vader Frans?

Ik ben je nichtje uit Haarlem. Zou je graag nog eens willen spreken.