de spanning stijgt - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Theo Jaarsveld - WaarBenJij.nu de spanning stijgt - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Theo Jaarsveld - WaarBenJij.nu

de spanning stijgt

Door: Theo

Blijf op de hoogte en volg Theo

07 December 2008 | Nederland, Nijmegen

Sinterklaas is voorbij en wij zitten gebogen over de kaart van Zuid-India. A.s. woensdag beginnen wij onze reis. Eerst met Inge naar Haarlem en dan op donderdag héél vroeg gaan wij van Schiphol naar Frankfurt en dan rechtstreeks door naar Chennai. Het gaat deze keer met Lufthansa.

Voor alle liefhebbers, het is daar overdag ongeveer een graadje of 28 Celsius. Dat is dus finito met de herfst/winter. Het eerstse hotel in Chennai is geboekt, evenals het iets zuidelijker gelegen Mammalapuram en om niet te vergeten wij hebben sinds gisteren een auto geboekt met chauffeur. Een heuse Ambassador!!!
Liefhebbers van auto's zoek het meteen op, het is nl. een echte Austin Cambridge of Morris; de fabrieksband dateert uit 1947/48. Hij werd door de Engelsen naar India verplaatst en er worden nog steeds van deze auto's gemaakt. Wij laten er ons dus in rondrijden, via Google afbeeldingen weet jij meteen hoe het eruit ziet.

Wij zijn in het nieuwe jaar weer terug, althans daar gaan wij wel van uit. Kortom in de komende tijd kun je hier onze reisavonturen volgen.
Tenminste als er geen "powercut" is in India want dan kunnen wij ook niets, maar dat zal wel meevallen. Niet voor niets is India nu het IT land van de wereld. Tot horens/ziens o.i.d.

Theo en Nelly.

• 07 December 2008 - 12:37

Veer En San:

Hee lieve pap en mam,
    Ja, bijna is het zover. Gewoon lekker nog een keertje naar India! Geniet van de dhosa's en de curries!!
    Liefs en een zoen!! Vera en Sander, alvast een knuffel vanuit Azie!

• 08 December 2008 - 20:38

Ron Van Der Post:

heeeeeeeeel veeeeeeeel plezier en snuif een beetje india voor mij.
    namaskar
    Ron

• 09 December 2008 - 11:22

Ans Smits:

Beste Theo en Nelly,

De meisjes en de ene jongen van de afdeling voorzieningen, wensen jullie een hele prettige reis en vakantie toe, wel van genieten hoor.

Groetjes van ons allemaal.

• 10 December 2008 - 07:00

Frans Melchers:

Lieve Theo en Nelly
    Heel leuk op welke wizj eje ons meeneeemt in jullie vakantiereis.
    Ik vind het heel leuk het te mogen volgen.

Heel fijne vakantie met heel mooi weer en veel mooie ervaringen!!!!!

Heel dikke knuffel Frans Melchers

• 10 December 2008 - 08:16

Len Van Der Burgh:

Hoi Theo en Nelly,

Heel veel plezier, geluk en voorspoed deze reis! Het is hier op woensdag nog steeds bar koud. Tijdens de KudK zullen we nog eens extra aan jullie denken!

• 10 December 2008 - 08:36

Rian Peperkamp:

Theo, net je mailtje voor de koffie gelezen. Maar deze reis is toch wel het betere werk. Veel plezier ook namens Angelie, Mandy en Renate.

Rian.